Hello to all my followers!!! Love u all!!!

Tuesday, January 18, 2011

kHaS BuaTmU TeMaN

teman...
saat kau perlukan aku dalam hidup mu,
ku rela tinggalkan segala urusan ku,
ku rela lakukan apa saja untuk kebahagiaan mu,
ku rela berkorbankan sume yang aku sayang demi melihat kau tercenyum.
ku rela pertaruhkan nyawaku demi keselamatan mu,
semuanya ku rela hanya kerna persahabatan kita.

teman...
tapi,saat aku perlukan diri mu,
kau pergi tinggalkan diriku,
kau biarkan aku keseorangan menempuh liku-liku ini,
kau biarkan aku tersiksa dengan kezaliman manusia,
kau biarkan aku terluka dek perhinaan demi perhinaan,

teman....
andai saat ini mata kau terpandang wajah ku,
andai saat ini hati mu terusik dengan kenangan lalu,
andai saat ini fikiran mu mula terfikir akan diriku,
andai saat ini...kau mula merasa  rindu atas persabatan lalu,
itulah tandanya aku pernah bermakna dalam hati mu.

teman...
andai kau terbaca akan kata-kata ini,hanya satu pinta ku,
hargai lah sebuah persahabatan dan jangan lah kau nodai lagi tali persahabatan itu. akhir dari ku...jangan lah kau menangis andai kau tahu saat pemergian ku, kerna aku tidak lagi berdaya untuk menyapu setiap titisan air mata mu itu.salam sayang untuk teman yang pernah aku sayang.

                                                                  ~ !nsan Kerd!l D!aLaM FaNa ~

No comments:

Post a Comment